Add to Google Podziel się |

Regulamin forum

Regulamin forum

Postprzez bratPL » 22 Gru 2010, 13:36

1. Administratorzy i moderatorzy mają prawo rozstrzygać sporne sytuacje mające miejsce na forum. Jeśli uważasz, że ich działanie w jakimś stopniu było niesprawiedliwe lub nieadekwatne możesz to zgłosić do nich osobiście poprzez wiadomość prywatną lub oficjalnie na forum. Na pewno zostanie to przeczytane i jeśli będzie niosło za sobą odpowiednie argumenty nie zostanie bez odpowiedzi.
2. Nie obrażamy innych forumowiczów.
3. Należy zakładać wątki w odpowiednich dla nich działach. Wątki założone w złych działach będą przenoszone do odpowiednich kategorii przez moderatorów lub usuwane.
4. Temat wątku powinien być odpowiednio sformułowany i powinien jednoznacznie określać treść wątku, wątki o nie sprecyzowanym temacie i nie dotyczącym danego problemu będą usuwane.
5. Przed założeniem wątku prosimy sprawdzić, czy podobna dyskusja już się na forum nie toczyła.
6. Wątki zawierające kłótnie, wyzwiska czy służące wyłącznie nabijaniu postów oraz kompletnie nie wnoszące nic do dyskusji lub odrębne z tematem będą zamykane i także usuwane.
7. Nie piszemy dużymi literami ( Caps Lock ).
8. Nie cytujemy długiej na pół strony wypowiedzi tylko po to, by dopisać "Zgadzam się!". Cytujmy jedynie krótkie fragmenty, mające przypomnieć, o co chodziło w cytowanej wypowiedzi.
9. Używanie treści powszechnie uznawanych za wulgarne, obraźliwe w postach, podpisach czy avatarach jest bezwzględnie zakazane
10. Zabronione jest tworzenie takich samych wątków w kilku różnych działach. Powtarzające się wątki będą usuwane.
11. Zabronione jest podszywanie się pod administratorów i moderatorów forum, w tym używanie ich avatarów czy podpisów (w tym: "Administrator", "Moderator" ).
12. Za łamanie regulaminu moderatorzy będą karać: Ostrzeżeniem, tymczasową blokadą i BANEM czasowym. Jeśli to nie poskutkuje użytkownik zostanie zablokowany całkowicie (jego e-mail i IP).
13. Administratorzy i moderatorzy forum bezdotykowa.pl nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum przez użytkowników.
14. Admini i Moderatorzy nie odpowiadają za treści umieszczone przez użytkowników, lecz jeżeli treści nieodpowiednie zostaną przez moderatorów lub Adminów wykryte dana osoba zostanie ukarana.
15. Wszelkie przejawy chamstwa będą surowo karane. Działanie na niekorzyść forum i jego społeczności będzie karane BANEM.
16. Pisz w miarę umiejętności gramatycznych; jeśli możesz nie kalecz języka i nie prowokuj forumowiczów. Czasem warto skorzystać z Worda, słownika lub zainstalować Mozille, które służą pomocą w problemach z ortografią.
17. W przypadku zauważenia naruszenia regulaminu przez innych forumowiczów zgłoś problem do administratora lub moderatorów.
18. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany stopki użytkowników, jeżeli te naruszają regulamin.
19. Administrator zastrzega sobie prawo do banowania bez ostrzeżenia użytkowników przyłapanych na notorycznym łamaniu regulaminów.
20. Twój nick nie może zawierać przekleństw ani obrażać innych. 26. Zabrania się umieszczania na forum reklam innych for internetowych bez zgody administracji!
21. Administratorzy forum działają w sposób niezawisły i nie przestrzeganie ich próśb oraz poleceń może doprowadzić do ukarania danej osoby z zablokowanie włącznie.
22. Decyzje podejmowanie przez administratorów forum nie podlegają ocenie.

23. Krytykowanie "braku wiedzy" w odniesieniu do osób pytających bądź odpowiadających w sposób wulgarny lub obraźliwy jest zabronione.
24. Posty, w których pojawią się wulgaryzmy będą natychmiast usuwane. Jeśli dana osoba ponownie dopuści się łamania tego punktu, dostęp tej osobie do grupy dyskusyjnej zostanie zablokowany. To samo dotyczy postów niezwiązanych z tematyką grupy.
25. Pod pojęciem wulgaryzm należy rozumieć wulgaryzmy mające charakter nieprzyzwoitych, brzydkich, obraźliwych i łamiących normy społeczne zwrotów i słów w stosunku do innych.
26. Administratorzy grupy dyskusyjnej mają prawo zamknąć post lub cały wątek bez ostrzeżenia, jeśli zostanie stwierdzone łamanie w/w zasad.
27. Nie będzie ingerencji administratorów w toczącą się dyskusję dopóki ta toczyć się będzie z uwzględnieniem norm etycznych i kultury języka.
28. Administratorzy zastrzegają sobie prawo do zmiany powyższego regulaminu w dowolnym czasie bez konieczności podawania przyczyny
29. Administratorzy nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za treści zamieszczanych postów.
30. Nieznajomość powyższego regulaminu nie zwalnia osoby biorącej udział w dyskusji od jego stosowania.

Wersja z dnia 22.12.2010.
Awatar użytkownika
bratPL
Administrator
 
Posty: 26
Rejestracja: 30 Lis 2010, 14:47
Miejscowość: Rabka-Zdrój

Wróć do Regulamin i zasady na forum



cron

Copyright 2005-2012